Aktualnie, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu na stanowisku Mobilnego Przedstawiciela Handlowego, pozyskując podmioty do wyświadczenia usług czystościowych.
Naszymi Klientami są zarówno instytucje państwowe, jak i podmioty prywatne. Obsługujemy m.in. biurowce i firmy, zakłady produkcyjne, placówki oświatowe, medyczne, obiekty handlowe, sportowe czy gastronomiczne. Możliwości w zakresie obsługi branżowej i rozwoju w naszym sektorze – są praktycznie nieograniczone.
Szukamy energicznej i skutecznej osoby, która wesprze nasze działania.
Zapoznaj się ze szczegółami ogłoszenia i aplikuj – być może szukamy właśnie Ciebie!
Twój zakres obowiązków:
- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów w dwóch kluczowych sektorach firmy:
- Kompleksowe sprzątanie obiektów (stały serwis czystościowy świadczony m.in. dla biur, placówek medycznych, oświatowych czy obiektów handlowych i gastronomicznych)
- Usługi specjalistyczne (np. sprzątanie interwencyjne, wysokościowe, czyszczenie przemysłowe i doczyszczanie pobudowlane)
- Praca na obecnej bazie Klientów oraz na bazach zewnętrznych udostępnionych przez pracodawcę
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami (zarówno z nowymi, jak i obecnymi)
- Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji
- Systematyczna analiza rynku i raportowanie w tym zakresie
- Poszukiwanie nowych kanałów i ścieżek rozwoju dla obu sektorów
- Współpraca z zespołem operacyjnym i działem realizacji usług
- Praca mobilna – głównie teren Wrocławia i okolic, okazjonalnie – cały Dolny Śląsk
Nasze oczekiwania:
- Doświadczenie w sprzedaży B2B (mile widziane doświadczenie w branży usług czystościowych)
Nie masz doświadczenia w naszej branży? Nie martw się – zapewniamy szkolenia branżowe i wprowadzające. - Praktyczna znajomość technik sprzedaży i negocjacji
- Umiejętność samodzielnego planowania pracy
- Nastawienie na osiąganie celów i determinacja w działaniu
- Wysoka kultura osobista i komunikatywność
- Zdolność do myślenia i wychodzenia poza schematy – poszukiwanie nowych rozwiązań i możliwości rozwoju
- Znajomość programu MS Office /LibreOffice
- Mile widziana znajomość programu Comarch Optima oraz narzędzi wspierających sprzedaż
- Prawo jazdy kat. B
Co oferujemy:
- Atrakcyjny system wynagrodzenia: podstawa + prowizja od sprzedaży z dwóch kluczowych, ugruntowanych i rentownych sektorów firmy
- Wdrożenie branżowe i szkolenia wprowadzające
- Możliwość pracy zarówno na wewnętrznych bazach firmy (np. na zasadzie dosprzedaży, lub odnowienia kontaktu) oraz na zewnętrznych bazach, udostępnionych przez pracodawcę
- Aktywne wsparcie zespołu sprzedaży i marketingu
- Samochód służbowy oraz niezbędne narzędzia pracy (np. laptop, telefon)
- Praca od poniedziałku do piątku
- Możliwość korzystania ze zniżek pracowniczych na produkty naszej hurtowni (środki czystości, artykuły higieniczne)
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, z dużymi możliwościami rozwoju
Zainteresowany/a?
Dołącz do firmy, która od lat dba o czystość i porządek w setkach obiektów na Dolnym Śląsku i rozwijaj się razem z nami!
Czekamy na Twoje CV:
📩 praca@ponpran.pl
Prosimy o zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE).